Turntoallah.com - Norsk avdelingen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

9/11 fundementalisme eller Bush plan?

3 posters

Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Man Feb 18, 2008 3:03 am

Var virkelig 9/11 2001 Usama Bin Ladens planlagte terror angrep på World Trade Center og pentagon? Noen hevdet at Presidenten Georg W. Bush hadde peiling på disse terror angrepene allerede før de skjedde (se vidoen for det her). https://www.youtube.com/watch?v=rXh5RinOs4w

Hva hvis virkelig Bush visste om alt dette her og var bak selve 9/11. Hva hvis han hadde planlagt alt dette her for å kontrollere hele verden på vegne av fundamentalismen og Al Qaida krigen ( ledet av Osama Bin Ladin)?. Bush ble etter 9/11 verdens hersker. Han kunne angripe hvilket land han ønsket på vegne av akkurat det her. Hvis det virkelig er sant, betyr dette at Bush stilles ansvarlig for 3000 liv som omkom under 9/11 på World Trade Center. Jeg var også en av mange som ble enkelt lurt av media og USAs propaganda om å tro at det var Osama Bin Ladin og Al Qaida som var bak dette i førsteomgang. Jeg selv som er muslim nektet å kalle de folka som drepte uskyldige mennesker under angrepene for muslimer. Dette var noe jeg visste var helt brutalt og forferdelig. Det står tydelig i koranen at man ikke skal drepe andre mennesker, selv ateister og agnostikere. De har deres livssyn og vi har vår tro. Det er ingen religionstvang i islam. Media klarte å fremstille hvor brutal og voldelig islam religion virkelig var som følge av angrepene og blir som sett på som terrorreligionen i verdensbasis nå. Men når man først ser på den videoen her, oppdager man et simpelt fakta, og det er at selv Usama Bin Ladin og Al Qaida var ikke de som sto bak angrepene. Det var selve Bush og hans medhjelpere. Dette skal vi bevise gjennom denne videoen.

Se Videoen om hele 911 Loose Change Her

Se også Vidoen om Loose Change secnd edtion (full)

https://www.youtube.com/watch?v=1Yx9NRX37SM
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  ZeshanXY Søn Mar 30, 2008 4:30 am

Aldri før har det vært et så stort behov for at sannhenten om hva som VIRKLIG skjedde 11.september kommer fram.

La oss starte med pentagon..

http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

-INGEN FLYRESTER FUNNET OG MINIMALE SKADER PÅ BYGGNING.
(flykræsj etterlater store rester med vrak)

- ET AV OVER 50 OVERVÅKNINGSKAMERAER SLAPP UT EN OFFISISIELL OPPTAK.
( umulig å si om det var fly, ligner mer på et missil)

https://www.youtube.com/watch?v=POInxw0Id_E

- UMULIG FLY OG LANDING NAVIGERING FOR NOEN FØRSTEGANGSFLYVERE OG AMATØRER PÅ ET SÅ STORT FLY
(ifølge flyinstruktører på skolen i usa hvor terroristene trente, kunne de så vidt fly et lite 5manns fly sa dem.
World trade center 7.

https://www.youtube.com/watch?v=5qWFVzBdM5s

Det ble ikke truffet av et fly og kollapset etter orde fra Larry silverstein som eide byggningene. Å følge denne ordnen som ble gitt til Brannsjefen i NY ville krevd flere dager med strategisk plassering av bomber i skjelletett til bygget.
UMULIG Å GJØRE PÅ EN DAG.

Det brant i 2etasjer og hele byggningen kollapset, dette var nemlig hovedkvarteret til NSA FEEMA,Homeland SECURITY OG CIA.
Alle departementene som var innblandet i Sammensvergelsen, så det var alle bevisene som brant opp.
Jeg har sett Gamle bygårder på tøyen som har brent i 10 timer og ikke kollapset. DETTE VAR EN STÅL BYGGNING.
Spør deg selv, hvis dette er sant? hvem stod virklig bak angrepet da hvis det var mer enn passasjerfly som måtte til for å få dem til å kollapse?

MARVIN BUSH BROR TIL BUSH arbeidet som sikkerhetsansvarlig på Wtc komplekset, se wikipedia" Han tømmet byggningene 2 uker i forveien og tappet tårnene for strøm så allle dataserverne til bankene ble skrudd av og videokameraene så mørkt.
Mange ansatte på bygget klaget over dette for den offentlige grunnen til at de slo av strømmen var : OMLEGGE FIBEROPTIK I BYGGNINGENE.

flere menn gikk opp ned inn og ut av hver etasje maneg dager med store og lange kabler, Om det var Fiberopptik eller sprengstoff ledninger vil bush aldri svare på i livet.
Bevisene er der ute, Denne falske krigen mot terror er ren etnisk folkemord mot Irak og Afghanistan og ikke minst Palestinia. Vi fores med propaganda for å tro at vi Invaderes av Islam når det er Regjeringene rundt om i Europa som mildner innvandringspolitikken og henter fler og fler. Nettop igår erklærte stockholm at de skal få en ny reform hvor du får oppholdstilatelse og arbeidstilatelse bare du har en skriftlig kontrakt fra arbeidsgiver.
Vi Lures til å tro at Terroristene hater friheten vår ved å si NEI TIL FRIhet på plakater men sannheten var at de protesterte mot Irak krigen og den påståtte FRIHETEN Usa lovet Irakere.. FOR EN FRIHET DU... Det har dødd en million Irakere og det er bare gulf krigen 2
Folk har glemt at de fikk landet teppebombet senest 1994.
Folk glemmer at det finnes ekstremisme i verdens værste steder å leve i som Gazaa og Bagdad hvor folk blir drevet av sine relgiøse ledere siden alle politiske ledere har blitt skutt og drept av okkupantene slik at relgiøs fanatisme oppstår.
Det finnes mye hat i Menneskene i den muslimske verden som lever i krig, IKKE RART TIL SPØRR DU MEG og hvis du mener de ikke har en grunn til å være SiNT så må du være stokk dum og naiv.
Oljen har blitt robbet, siden krigen koster olje fat nå 80dollar dyrere og Lille Norge får ikke en dritt av de pengene for alt renner i Amerikanske Verdenseliten i form av investeringer i store utenlandske selskap og eindom. De pengene tilhører det Norske folk ikke noen multimilliardærer. Vi selger våpen som aldri før samtidig som vi fordømmer krig i Irak men tør ikke å tenke på å ta Norge ut av NaziNAto.
Ord som dobbelmoralisme har blitt byttet ut med Islamisme.
Og fred selger, men ingen kjøper!
Hvis du ser på Fitna videon 7.34 eller no så ser du at den stemmen ikke er helt synkronisert med leppene til mannen.
Denne filmen er propaganda.
Det finnes uttalige mange filmer som viser den ANDRE SIDEN av krigen men de får aldri så stor oppmerksomhet for hele verden er jødenes venner.
Jøder stort sett er hjernevasket til å tro at midtøsten konseptet er legitimt og at Israel er en lovlig stat.
Samtidig som de blir hjernevasket til å TRO at det er dem som er de virklige offerene i denne midtøsten konflikten.

Massemedia er også stort sett eid av jødiske zionister så CNN ville aldri vist den Pentagon dokumentaren som jeg linket til langt der oppe.
JEG ser hva som skjer og jeg liker ikke det jeg ser, vi blir presset inn i en krig og denne krigen mot terror vil snart få nytt navn. KRIGEN MOT ISLAM.
Folk tror at Muslimene kommer til å brenne ambassader pga dette klippet, De ekstreme muslimene har vi allerede sett og de er i videoen.
Det er heller de Moderate muslimene som stort sett er 98% av Islamske verden som vil se på dette med misnøye og demonisering,stigmatisering og muslimhetsing av vanlig hardtarbeidende skattbetalende integrerte nye landsmenn.

Jeg går ikke ut å hater hver enkel innbygger i det landet de korrupte politikerene har tatt noen korrupte besluttninger, Jeg hater ikke amerikanere selvom jeg vet at de fleste deler samme holdning som staten for jeg vet hva den fjerde statsmakt kan gjøre over et folk.
selvfølgelig!!! Vi vil jo aldri tro at våre egne statsledere vil gjøre noe slikt??!?!? nei de er her for å hjelpe oss og passe på oss
https://www.youtube.com/watch?v=5qWFVzBdM5s
SE NYHETENE I NYHETENE!!
og våkn opp !

ZeshanXY

Antall Innlegg : 28
Join date : 16.03.2008
Age : 35
Bosted : Oslo

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Imponerende fakta!

Poste  Turntoallah.com Søn Apr 06, 2008 1:47 am

Her ser jeg nemlig at du også er full forberedt. Kan faktisk også legge på enda mer:

Har du kanskje også glemt hva som skjedde med WTC bygning 7? Bygningen var bygd i 1985 med 47 etasjer. Kort tid etter WTC kollapsen kollapset også bygning 7 på ca 6,5 s som også er frittfall. Tenk deg! 47 etasjer, høyere enn selve oslo plaza i oslo og kollapse på 6,5 s uten at den ble krasjet av en fly?Var dette også flaks eller? Den ble hvert fall ikke trueffet av noen fly. Skal du kanskje si at den ble påvirket av kollapset til WTC eller kanskje at det var pga en brann? Det er mange historier som snakker masse tull. Jeg har en kilde som befant seg i 23 etasje og hørte høy eksplosjon, var sier du til deT??

WTC bygning 7 var en CIA bygning med

-USA sicret service
-Department of defende
- American express bank international.
-Mayor's Office of Emergency Managment

Jeg har også Ramon Gilsanz som er bygning ingeniør som kilde. Han utforsket kollapset til bygning 7 og konkluderte med at bygning ikke kollapset pga brann eller noe tilsvarende, men pga bomber som bygningsingeniører bruker for å gjøre tilsvarende med bygninger de ønsker å fjerne. "demolition"

Verken bygning 4,5 eller 6 hadde kollapset når WTC kollapset. Hvorfor skal da WTC bygning 7 som er en "High security building" kollapse uten noe fly krasj eller andre ting. Jeg tar ikke med brann alternativet fordi den er såpass lite troverdig at det ikke går ann. Etasje nr 23 var ustyrt med anti bombe og skudd vinduer og kostet ca. 15 millior å bygge for akkurat det der. Når bølgen fra WTC kollapse kom kunne folka like gjerne holdt seg inne der for å forsvare seg mot akkurat det? Men nei, bygning var evakuert kort tid etter krasjet på WTC. Var det kanskje pga en brannalarm? Stakkars amerika. De var så uheldig at brannalarmene hadde vært ødelagt i det siste, nemlig før 9/11 og på selve 9/11 og de måtte derfor gå rundt og fikse på alle disse alarmene gjennom WTC bygningen ikke sant?

Her er en videolink som jeg sterkt anbefaler deg å se på, tar ca. 4 min. Den viser deg hvordan "demolition" er sammenlignet med WTC bygning 7 fra alle vinkler og cameraer.

https://www.youtube.com/watch?v=5akpnIFK-RM&feature=related
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty De som ønsker å få enda mer info om 9/11

Poste  Turntoallah.com Søn Apr 06, 2008 5:39 pm

Her kan alle se på meg vs folk som er imot hva som virkelig skjedde 9/11:

http://www.islam.no/forum/forum_posts.asp?TID=11031&PN=1
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Gjest Søn Okt 05, 2008 11:42 pm

OMG surprise, surprise. Selvsagt var det ikke muslimer som stod bak, det var fire låghalte jøder med treben og glassøye. De snille muslimene finner aldri på noe slikt, derimot er de fæle jødene, som tross alt styrer hele verden og hele verdens media, troende til å gjøre noe slikt slik at de snille muslimene skal få skylda og George Bush skal få en grunn til å pisse dem i øyet.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Man Okt 06, 2008 10:50 am

Stakkar deg sier jeg bare. Du er også en av så mange som fortsatt tror på den gamle konspirasjonsteorien om at Al Qaida var bak angrepet? lol!

Bare en liten ting før du skriver videre? Er du klar for dette her? Eller har du aldri undersøkt noe av hva som ble gjort i etterkant? study

Ingen har blandet muslimer eller jøder i bildet her, vi snakker om hva som ble gjort på vegne av fundementalismen.

Bare en liten ting til derg Aperunkeren, følger du med på nyheter i det hele tatt? Nå tenker jeg på utenriksnyheter ikke innenriks. Har du isåfall fulgt med på hva Bush har drevet med gjennom de 8 årene han har styret verden på?
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Gjest Man Okt 06, 2008 9:38 pm

Jeg har fulgt med ja. Det er mer enn man kan si om fundamentalistiske tullinger som deg, som luller seg inn i en fantasiverden av konspirasjonsteorier som passer inn i deres drømmeverden.
Er du virkelig så korka i nøtta at du innbiller deg at noen kan minelegge to av verdens høyeste bygninger uten at det oppdages.

Stakkars fjott.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Tir Okt 07, 2008 10:06 am

Aperunkeren skrev:Jeg har fulgt med ja. Det er mer enn man kan si om fundamentalistiske tullinger som deg, som luller seg inn i en fantasiverden av konspirasjonsteorier som passer inn i deres drømmeverden.
Er du virkelig så korka i nøtta at du innbiller deg at noen kan minelegge to av verdens høyeste bygninger uten at det oppdages.

Stakkars fjott.

Jeg bare lurer på en ting. Har du alltid blitt opplært å diskutere på den måten du gjør? Har jeg gått i personlig angrep på deg før du heller starter å oppføre deg på den måten? Hvordan kan du hevde og påstå at jeg er en fundamentalist tulling når du ikke en gang kjenner meg??

Ser det ut som jeg reklamerer for en terrorist angrep her i Norge eller andre deler av verden?? Ser det ut som jeg har gitt opp håpet med livet og vurdert å reise til afganaistan og sprenge meg selv?? Hvis du tror det, lever du jammen ikke på dette jord ass.

Konspirasjonsteoriene du hevder at jeg har å presentere har ingeting å si i forbindelse med troen min eller ikke. Det er bare logiske, fornuftige fakater som er relatert til hva som skjedde før og etter angrepet.

Ditt siste setning tyder på at du desverre er blitt hjernvasket av media.
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntojallah Tir Okt 07, 2008 4:37 pm

Hvem var det som snakket om hjernevasket? Den var god!

Turntojallah

Antall Innlegg : 2
Join date : 07.10.2008

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Tir Okt 07, 2008 4:57 pm

Turntojallah skrev:Hvem var det som snakket om hjernevasket? Den var god!

Jeg skulle bli beundret hvis du hevdet at det var meg som tydeligvis var blitt det. Media har vist solidklare bilder om at AlQaida var bakom 9/11. Jeg driter uanset i Al Qaida, men liker ikke at folk skjuler på sannheten.
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Ons Okt 08, 2008 2:54 pm

Aperunkeren. Navnet ditt består antageligvis av 2 ting som du er veldig glad i. Det ene er aper, mens det andre er runking. En kombinasjon mellom begge er at du liker å runke aper. Desverre har vi ingen aper du kan runke på dette forumet. scratch

Jeg har slettet flere bilder i profilen din av halvnakne kvinner. Vi skjønner at du er mega kåt på kvinner, men du trenger ikke å fortelle det i plenum. Jeg gir deg nå en siste advarsel før jeg utestenger deg fra forumet. Evil or Very Mad
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Gjest Ons Okt 08, 2008 8:28 pm

Turntoallah.com skrev:
Jeg har slettet flere bilder i profilen din av halvnakne kvinner. Vi skjønner at du er mega kåt på kvinner, men du trenger ikke å fortelle det i plenum. Jeg gir deg nå en siste advarsel før jeg utestenger deg fra forumet. Evil or Very Mad

Så, du liker altså ikke å se på bilder av damer? Beklager, jeg visste ikke at du var homo.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Ons Okt 08, 2008 10:05 pm

Aperunkeren skrev:
Turntoallah.com skrev:
Jeg har slettet flere bilder i profilen din av halvnakne kvinner. Vi skjønner at du er mega kåt på kvinner, men du trenger ikke å fortelle det i plenum. Jeg gir deg nå en siste advarsel før jeg utestenger deg fra forumet. Evil or Very Mad

Så, du liker altså ikke å se på bilder av damer? Beklager, jeg visste ikke at du var homo.

Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker å se på bilder av damer, men jeg har sagt at forumetsregler tilsier at vi ikke skal ha halvnakne kvinner på profilbilde. Tror det blir litt barnslig av deg å fortsette med dette her videre. Jeg er desverre ikke homo. Jeg er hetrofil og liker kvinner. Jeg er derimot ikke så kåt som deg isåfall.

Et lite tips til slutt. Hvis du er så kåt at du må se på en halvnaken dame hvert minutt, så anbefaler jeg deg heller at du gjør det et annet sted. Skjønner tydelgivis at du ikke har en dame for tiden, men det finnes veldig mange måter å finne seg en dame, mye enklere enn det du prøver å presentere her. lol!
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Turntoallah.com Fre Okt 10, 2008 10:48 am

Aperunkeren skrev:
Turntoallah.com skrev:Jeg er desverre ikke homo.

Dessverre? Du hadde altså likt bedre å være homo? Det var muslimen sin det.


Vil du høre mine mening om homofili??

Hvis du bare kunne "litt" om islam ville du aldri spurt meg det spørsmålet. Det er et totalt forbud i islam mot homofili. En troende muslim er ALDRI homo. Så et tips til deg. Ikke drit deg ut forran andre troende muslimer ved å spille på det feltet. Du bare motbeviser deg selv da.

Ettersom jeg er en troende muslim er jeg overbevist over at det er forbudt å være homo i islam. Derfor nekter jeg å være en homo. Jeg brukte "desverre" fordi jeg respekterer at andre kan være homofile hvis de ikke har noen valg for det.
Turntoallah.com
Turntoallah.com
Admin

Antall Innlegg : 174
Join date : 17.02.2008
Age : 34
Bosted : Oslo - stovner

http://norsk.turntoallah.com

Til Toppen Go down

9/11 fundementalisme eller Bush plan? Empty Re: 9/11 fundementalisme eller Bush plan?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet